Παρασκευή 17 Φεβρουαρίου 2012


Με την οικονομική κρίση βγαίνουν έντονα προβλήματα . Η αύξηση, βέβαια, της εγκληματικότητας ενισχύει την ανασφάλεια και το φόβο καλά θα είναι και εμείς να περνούμε τα απαραίτητα μετρά ασφαλείας για την οικογένεια μας από επαγγελματίες που ασχολούνται με θέματα ασφαλείας για να μας προτείνουν ένα σύστημα συναγερμού

Η συναγερμοί είναι μια από της καλύτερες λύσεις και της πιο οικονομικές σε σύγκριση με αλλά μετρά ασφαλείας 




ΠΙΝΑΚΑΣ ΣΥΝΑΓΕΡΜΟΥ
Είναι η κεντρική μονάδα που συντονίζει και ελέγχει τον τρόπο με τον οποίο θα λειτουργήσει ο συναγερμός. Λαμβάνει τα σήματα συναγερμού, καταγράφει όλα τα συμβάντα και ενεργοποιεί τις εξόδους ανάλογα με τον προγραμματισμό του.
Ο πίνακας συναγερμού απαρτίζεται από:
  • Εξωτερικό κουτί
  • Μετασχηματιστή για την τροφοδοσία του συστήματος
  • Μπαταρία για την τροφοδοσία του συστήματος σε περίπτωση πτώσης ρεύματος
  • Kωδικοποιητή, ο οποίος συνδέεται με την τηλεφωνική γραμμή και αναλαμβάνει να στείλει σήμα σε κέντρο λήψης σημάτων σε κάθε περίπτωση
  • Πληκτρολόγιο ή keyswitch (διακόπτης κλειδιού) ή τηλεχειριστήριο
Kάθε συναγερμός συνοδεύεται τουλάχιστον από ένα πληκτρολόγιο. Από το πληκτρολόγιο προγραμματίζεται ο συναγερμός, παρακολουθείται η κατάστασή του, και οπλίζεται / αφοπλίζεται το σύστημα.

ΑΙΣΘΗΤΗΡΕΣ, ΑΝΙΧΝΕΥΤΕΣ
Σε ένα σύστημα συναγερμού οι αισθητήρες ή ανιχνευτές είναι τα όργανα που στέλνουν σήμα στο σύστημα συναγερμού και αυτό με την σειρά του αποφασίζει αν αφορά διάρρηξη κλπ.
Οι ανιχνευτές μπορεί να είναι:
  • Ανιχνευτές κίνησης
  • Ανιχνευτές θραύσης τζαμιών
  • Ανιχνευτές κραδασμών
  • Μαγνητικές επαφές για πόρτες και παράθυρα
Οι ανιχνευτές ξεχωρίζουν σε διάφορα μοντέλα ανάλογα με την εμβελειά τους και με την γωνία ανίχνευσης.
Οι μαγνητικές επαφές τοποθετούνται σε πόρτες ή παράθυρα.

KOYMΠΙ ΠΑΝΙKΟΥ
Μία άλλη συνηθισμένη είσοδος για ένα σύστημα συναγερμού είναι τα κομβία πανικού, που τοποθετούνται σε διάφορα σημεία σε ένα χώρο και σημάνουν συναγερμό ανεξάρτητα αν το σύστημα είναι οπλισμένο ή όχι (εγκαθίστανται κυρίως σε επαγγελματικούς χώρους).

ΣΕΙΡΗΝΕΣ
Οι σειρήνες ή γενικότερα οι έξοδοι του συστήματος ενεργοποιούνται όταν σημάνει συναγερμός. Ένας συναγερμός μπορεί να ενεργοποιήσει σειρήνες, μπορεί να κλείσει αυτόματα κάποιες πόρτες, μπορεί να ανάψει προβολείς, ανάλογα με την μελέτη που έχει γίνει. Συνήθως τα συστήματα συναγερμού διαθέτουν τουλάχιστον δύο σειρήνες. Μία εσωτερική και μία εξωτερική. Οι εξωτερικές σειρήνες είναι αυτοτροφοδοτούμενες και αυτοπροστατευόμενες γιατί αποτελούν το μόνο κομμάτι του συναγερμού που τοποθετείται στον εξωτερικό χώρο που είναι ευάλωτος. συναγερμοι 

1 σχόλιο:

  1. Πολλές φορές είχα ακούσει από γνωστούς μου ότι είχαν πέσει θύματα διάρρηξης. Όπως όλοι, πίστευα ότι σε εμένα δεν πρόκειται να συμβεί. Δυστυχώς μια ημέρα γυρνώντας από την δουλειά μου βρήκα το σπίτι μου κυριολεκτικά άδειο. Λεφτά, ηλεκτρικά είδη, κοσμήματα είχαν κάνει φτερά. Έπαθα σοκ και αμέσως σκέφτηκα πως αν είχα ένα σύστημα ασφαλείας σπίτι μου αυτό δεν θα είχε συμβεί. Μια φίλη, μου έδωσε το τηλέφωνο της εταιρείας συστημάτων συναγερμού www.synagermoi-spitiou.gr που από εκεί είχε βάλει συναγερμό. Αμέσως ήρθαν οι τεχνικοί της εταιρείας, είδαν το σπίτι μου, έκαναν την μελέτη τους και μου έδωσαν την προσφορά τους σε μια πολύ προσιτή τιμή. Άψογοι και επαγγελματίες σε όλα τους και χαίρομαι που συνεργάστηκα μαζί τους γιατί τώρα έχω την καλύτερη προστασία στο σπίτι μου. Μην αφήσετε τίποτα στην τύχη, όπως έκανα εγώ. Ένα σύστημα ασφαλείας είναι το πρώτο και το πιο σημαντικό βήμα για την ασφάλεια μας.
    Σας ευχαριστώ Βίκυ Μαργέτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή